3 روز تا رسيدن به اکسپلور اينستاگرام (آپدیت 2022)
نوشته شده توسط : آتیلا احمدپور

3 روز تا رسيدن به اکسپلور اينستاگرام3 روز تا رسيدن به اکسپلور اينستاگرام

 

اکسپور اینستاگرام منتظر شماست… شما با این مقاله به راحتی وارد اکسپلور اینستاگرام خواهید شد.

این مقاله به غیر از اینکه به شما کمک می‌کند وارد اکسپلور اینستاگرام شوید بلکه در نهایت پیج شما را به شکلی مدیریت میکند که شما به راحتی می‌توانید یک جامعه‌ی فعال در اینستاگرام داشته باشید تا به راحتی کسب و کاری که در ذهن دارید را راه بیاندازید و محصولات خود را به فروش برسانید.

اگر نمی‌دانید چگونه از اینستاگرام درآمدزایی کنید پیشنهاد می‌کنم مقاله کسب درآمد از اینستاگرام را مطالعه کنید.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه | کاملا رایگان! | مقصد
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه | کاملا رایگان! | مقصدکسب درآمد از اینستاگرام امروزه یکی از دغدغه های هر کاربر اینستاگرامی است؛ در این مقاله آموزش کسب درآمد از اینستاگرام را بصورت قدم به قدم به شما یاد می‌دهیم.

در 3 روز پيج اينستاگرام شمارا برای راهيابی به اکسپلور اينستاگرام آماده ميکنيم، لطفا تا آخر اين ماجرا با ما همراه باشيد و تک به تک کارهايی که میگوییم را انجام دهيد.

قبل از شروع به کار اول اطلاعاتی در مورد اکسپلور اينستاگرام را بايد بدانيد.

اکسپلور اینستاگرام  اکسپلور اینستاگرام

فهرست مطالب

  • اکسپلور اينستاگرام چيست؟
  • الگوريتم اکسپلور اينستاگرام به صورت خلاصه چيز هايی که تاثیر زیادی روی انتخاب اکسپلور اینستاگرام دارند:
  • مزايای اکسپلور اينستاگرام
  • چگونه در اکسپلور اينستاگرام ديده شويم
    روز 1
    روز 2
    روز 3
  • گفته های پايانی در مورد اکسپلور اينستاگرام
    اکسپلور اينستاگرام چيست؟

اکسپلور اینستاگراماکسپلور اینستاگرام

 

تصویری که در بالا ميبينيد اکسپلور اينستاگرام است، در اين صفحه ويديو ها، Reelsها، تصاوير، IGTVها برای شما نمايش داده ميشود. دليل اهميت والای اين صفحه اين است که طبق مطالعات آماری روزانه بيشتر از 200 ميليون حساب در اينستاگرام اکسپور را چک ميکنند. اين آمار عجيب و غريب باعث شده است که اهميت اين صفحه خيلي بيشتر شود و افراد با استفاده از اکسپور اينستاگرام مخاطبين زيادی برای محتوای خود پيدا کنند.

اين قانون از کسب و کار در ذهنتان باشد که ميگويد (اگر مخاطب داشته باشيد، درآمد هم خواهيد داشت).

الگوريتم اکسپلور اينستاگرام

الگوريتم اکسپلور اينستاگرام به شکلی هست که هيچ وقت اکسپلور دو نفر نميتواند مانند همديگر باشد،ميتوان به صورت تقريبی گفت که اکسپلور هر فرد نسبت به علايق او چيدمان ميشود.اینستاگرام برای مديريت اکسپلور از سیستم رتبه‌بندی فید اکسپلور (Explore Feed Ranking System) کمک می‌‎گیرد.

پایه و اساس این سیستم، فناوری یادگیری ماشین است. این فناوری برای طراحی صفحه اکسپلور هر کاربر از منابع اطلاعاتی و سیگنال‌های رتبه‌بندی مختلف استفاده می‌کند.

خرید اکسپلور اینستاگرام | خدمات اکسپلور اینستاگرام | مقصد
خرید اکسپلور اینستاگرام | خدمات اکسپلور اینستاگرام | مقصددیگر نیازی نیست ماه ها روی تولید محتوا وقت بزارید، با استفاده از خرید اکسپلور اینستاگرام می‌توانید در عرض چند دقیقه به اکسپلور اینستاگرام برسید!

به صورت خلاصه چيز هايی که تاثیر زیادی روی انتخاب اکسپلور اینستاگرام دارند:

نکات تاثیرگذار بر اکسپلور اینستاگرامنکات تاثیرگذار بر اکسپلور اینستاگرام

 

شما باید نوشته های زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید الگوریتم اکسپلور اینستاگرام را بشناسید و با استفاده از آن محتوای مناسب برای اکسپلور اینستاگرام تولید کنید.

  • پست هايي که ذخيره کرده ايد. (پست هایی که ذخیره میکنید در الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به شکلی تعبیر میشود که انگار پست ذخیره شده و محتوای آن سلیقه ی شما است.)
  • پست ها و محتوايی که تعامل بالايی دارند. (پست هایی که در حالت کلی در اینستاگرام تعامل زیادی دارند، به شما نمایش داده میشوند. به خاطر اینکه الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به این فکر است که شما هم به این پست علاقه خواهید داشت.)
  • پست هايی که به اشتراک ميگذاريد. (پست هایی که به دوستانتان میفرستید یا آنها به شما میفرستند را اینستاگرام شناسایی میکند و در اکسپلور اینستاگرام شما محتوای مانند آن را نشان میدهد.)
  • لوکيشنی که با آن وارد اينستاگرام ميشويد. (منطقه جغرافيايی شما)
  • پيج هايی که دنبال ميکنيد. (100% پیج هایی که دنبال میکنید و محتوایی که آنها پخش میکنند را اینستاگرام شناسایی میکند و محتوای مشابه آن را برای شما نشان میدهد.)
  • فعاليت های فالوور های شما. (به غیر از اینکه الگوریتم اینستاگرام علایق شما را در نظر میگیرد به علایقی که دوستان شما دارند و فعالیت های آنها توجه خاصی دارد چون به این فکر است که احتمال اینکه محتوای آنها را شما هم دوست داشته باشید زیاد است.)


ویدیو آموزشی اکسپلورر اینستاگرام<br/>

 

اکسپلور اینستاگرام چیست؟
اکسپلور اینستاگرام چیست؟ورود به بخش اکسپلور اینستاگرام، یکی از آرزوهای اصلی صاحبان پیج‌ها و کسب و کارهای اینستاگرامی است

مزايای اکسپلور اينستاگرام

مزایای اکسپلور اینستاگراممزایای اکسپلور اینستاگرام

 

  • تعامل بيشتر با کاربران (این قضیه باعث میشود که شما در بین مردم نفوذ کنید و تاثیر خودتان را روی آنها بگذارید).
  • افزايش واکنش کاربران به کال تو اکشن (CTA) (این روش یکی از جدید ترین راه ها برای کسب درآمد است)
  • افزایش فالوور (هر چقدر فالوور بیشتری داشته باشید، مخاطب بیشتری خواهید داشت و هر چه بیننده‌ی بیشتری داشته باشید فروش بیشتری خواهید داشت.)
  • برندسازی (این مسئله در فرهنگ تبلیغات یکی از مهمترین بخش ها است و وجود شما در اکسپلور اینستاگرام به شما در برندسازی شدیدا کمک میکند)
  • افزايش فروش (شما اگر پیجی دارید که به خاطر تبلیغ محصول تولیدی خود است، بهترین روش برای تبلیغ محصول شما وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام است.)
3 روش ساده و قطعی حذف فالوور فیک + ابزار رایگان!
3 روش ساده و قطعی حذف فالوور فیک + ابزار رایگان!پاک کردن فالوورهای غیرواقعی با یک مشکل دیگر نیز روبرو است اخیرا اینستاگرام محدودیت‌هایی در زمینه‌ی بازدید

چگونه در اکسپلور اينستاگرام ديده شويم

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

 

اين روش با ترکيب چندين مقاله تنظيم شده برای کسانی است که ميخواهند پيج خود را از اولين گام ها به شکل درست مديريت کنند و به راحتی وارد اکسپلور اينستاگرام شوند و به تعامل بالايی در پيج خود برسند.

روز 1

تا امروز هر پستی که گذاشته ايد هر فعاليتی که انجام داده ايد را کنار بگذاريد چون از امروز روشی جديد را آغاز خواهيم کرد.

-قبل از شروع هرچيز بايد هدف خود را مشخص کنيد، کاربران هدف خود را بشناسيد:

بايد مخاطبی که قرار است برای او محتوايی درست کنيد و محتوای شما مورد علاقه او است را شناسايی کرده و ارزيابی کنيد چون همانطور که گفتيم اکسپلور جايی است که پست های مورد علاقه افراد مختلف را نشان ميدهد پس بايد قبل از هرچيز محتوای مورد علاقه آن ها را توليد کنيد. سه فاکتور زير را برای شناسايی بررسی کنيد.

  1. چه محتوا و لحنی مورد علاقه اکثر کاربران هدف شما است.
  2. کدام سبک گرافيکی، سازگاری زيادی با کاربران هدف دارد.
  3. چه نوع کپشنی باعث ميشود که کاربران هدف برای پست شما کامنت بگذارند.

-حال نوبت به آناليز پيج ميرسد:

برای فعاليت های پيج خود، زمانِ گذاشتن پست ها، فعاليت های مختلف پيج، شناسايی علايق فالوور های خود بايد فاکتور های زير را نسبت به فعاليتی که تا به حال انجام داده ايد بررسی کنيد.

  1. فالوور های خود را آناليز کنيد. (از نسبت درصد فالوور های زن به مرد)
  2. پست های خود را آناليز کنيد. (کدام پست چقدر تعامل داشته است و دليل زياد و کم بودن آن)
  3. زمان فعاليت کلی فالوور های شما

روز 2

دومين مرحله، داشتن ايده‌ی جذاب برای افراد ديگر و داشتن فکری متفاوت نسبت به رقبای شما است و داشتن ايده هايی که باعث شود شما به راحتی وارد اکسپلور شويد.

-يکی از کار هايی که بايد حتما انجام دهيد اين است که محتوای خود را در فرمت های متفاوت پخش کنيد:

  1. پست های Reels
  2. ويديو های بلند مثل IGTV
  3. گذاشتن پست های فروشگاهی

– استفاده از هشتگ های مناسب زير پست ( هشتگ چيست )

– بايد محتوای شما جذاب و در عين واحد محتوايی باشد که در صفحه‌ی اکسپلور به قدری جذاب باشد که مخاطبين را جذب کند که وارد آن شوند و نگاه کنند. برای پيدا کردن ايده های جذاب ميتوانيد از خود اکسپلور استفاده کنيد.

روز 3

حال طبق اطلاعاتی که داريد شروع ميکنيد به فعاليت ولی بايد نکات زير را در نظر داشته باشيد.

ساخت جامعه‌ی پويا و فعال در اينستاگرام: برای داشتن چنين چيزی بايد به صورت مستمر فعاليت کنيد و فالوور های فعالی داشته باشيد، داشتن جامعه‌ی فعال برای ورود به اکسپلور اينستاگرام بسيار مهم است.

با ساير برند ها و افراد مشهور درحوضه ی خود مشارکت کن: ارتباط شما با افراد مشهور و برند ها باعث ميشود که شما در الگوريتم اکسپلور اينستاگرام برند معرفی شويد و راحت تر و سريعتر وارد اکسپلور شويد.

الگوريتم اينستاگرام را دور نزنيد: به دنبال فالوور فيک يا لايک فيک نرويد و از دور زدن الگوريتم اينستاگرام خود داری کنيد چون وقتی اينستاگرام آن را شناسايی ميکند شما را از بسياری از امکانات خود دور ميکند.

گفته های پايانی در مورد اکسپلور اينستاگرام

نکات نهایی برای اکسپلور اینستاگرامنکات نهایی برای اکسپلور اینستاگرام

 

امروزه جهان مجازی خواسته يا نا خواسته بخش عظيمی از زندگی مارا تحت تاثير خود قرار داده است و ما هم بايد آن را قبول کنيم و حتی از آن برای کسب و کار خود، ارتباط خود و پيشرفت خود در تمامی وجه ها زندگی استفاده کنيم. اميد است که شما نيز محتوای خود را به کمک اين مقاله در اکسپلور اينستاگرام قرار دهيد و اهدافی که داريد در اين زمينه را به آن برسيد.

اين کار تيمی گروه مقصد برای پيشرفت بيشتر کسب و کار شماست، شما ميتوانيد به نوشته های ديگر ما هم در سايت مقصد مراجعه کنيد.

منبع : خرید اکسپلور اینستاگرام 





:: برچسب‌ها: اکسپلور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: